pondělí 9. září 2013

Omlouváme se :(

Ahojj :-)...moc opravdu moc se omluvám za maličkou pauzičku :( , jelikož začala škola a já nevím ani  kde mi hlava stojí a čemu mám dát přednost :)( . Takže budu velmi ráda , když nás za tohle omluvíte ;) . Ouu prázdniny utekly jako voda ..snad nikdy mi neutekly tak rychle jak letos , ale to říkám každý rok :D . Budeme se snažit vám vše vynahradit a dávat sem články častěji a pravidelnou dobou :) . Uvažujeme i na rozvrhu kde by bylo přehledněji napsáno kdy a popřípadě  v kolik hodin přidat článek :) . A dnes mě i napadlo proč vám nedat články , které si vy sami zvolíte :) . Takže nemusím ani zmiňovat , že budeme moc rádi , když nám napíšete nejméně 3 - nápady na článek ,který by jste si z radostí přečetli ;) . Takže mějte se moc pěkně ;) těšíme se na vaše nápady pa.pa :)



------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A co pak si myslíte o tomhle obrázku ..? :O pravda či lež ;) ?




Žádné komentáře:

Okomentovat

We are grateful for every comment: **