pátek 13. září 2013

...PÁTEK TŘINÁCTÉHO...


Tak co stalo se vám dneska něco? Nebo jste si ani nevzpomněli na to, že je pátek 13?
Mně se teda něco stalo:D Šla jsem s holkama do BB baru na ledovou kávu (jsem  DIRECTIONERKA a dneska má můj oblíbenec narozky(Niall) tak jsem to šly oslavit:DD)) a jak jsme vycházely tak začalo strašně pršet... Už do autobusu jsem šly mokré a když jsem vycházela z autobusu na moji zastávce rozpršelo se ještě víc a musela jsem 6 minut běžet boso až domů, protože jsem měla balerínky a ty mi padaly, když jsem běžela a domů to mam daleko od zastávky, když jsem doběhla domů tak zrovna přijel náš soused:DDD  No a pak se mi ještě smál:DD Jestli se vám stalo něco podobného tak nám napište do komentářů co:) -A

P.S. Takhle jsem dopadla na pátek 13:D ( je to rozmazané:( ale aspoň něco:D)

4 komentáře:

  1. Ty jo, tak to si dopadla teda pěkně. :D
    Mně se teda nic nestalo, což se docela divím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si celý den říkala, že se mi nic nestalo, že je to v pohodě:D a pak...:D

      Vymazat
  2. abych řekla pravdu, tak jsem měla nejlepší pátek 13. :D a nijak sem si ho nepřipouštěla

    ANYTHING ELSE blog

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se na pátek 13 naštěstí nikdy nic špatného nestalo :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

We are grateful for every comment: **